Uken som gikk

Nå er det plutselig søndag igjen og vi har allerede gått på skole i 3 uker. Er så sjukt hvor fort tiden går. Denne uka har det skjedd litt mer enn “vanlig” i mitt liv også, så jeg kan trygt si at denne uka har egentlig vært bra!

Akkurat nå

Nå har jeg akkurat tatt meg en dusj, og har tatt på ansiktmaske. Så at huden min skrek etter litt ekstra pleie, så da slår en maske aldri feil. Vi skal ta skole bilde i morgen også og da har jeg gjerne lyst til at huden min skal være litt fin hehe.

Ukens tanke

Jeg tenker alltid på mange ting, men denne uka har jeg tenkt veldig på at jeg gleder meg til å komme hjem neste helg. Savner virkelig alle hjemme, og vertfall lille Buster!

Ukens positive

Første gang på lenge hadde jeg planer for helgen. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde det, og det var egentlig veldig godt å ha noe annet å gjøre enn å bare sitte inne alene og se på netflix.

Mål for uken som kommer

Synes det er så vanskelig å sette et mål. Eneste jeg kan si at jeg skal prøve så godt jeg kan å tilbringe tid med familien når jeg er hjemme for da har jeg sjansen.

Ukens mest leste innlegg

5 TING JEG ER REDD FOR

Ukens irritasjon

Det jeg er helt klart det jeg skrev om i går… dere kan lese det HER

Det jeg har gjort

Skole, og vært mer med venner. Har vært på mc to ganger denne uka.. hehe ops. Men jeg har vært med noen nye venner og jeg bruker litt ekstra penger da. Jeg er nesten aldri med venner, jeg håper ofc at det blir mer av det! Jeg tenker ofc på hvor mye penger jeg bruker gjennom en uke. Kan ikke være uten mat…

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg