Det får meg til å føle meg kvalm….

Okey, jeg har drevet på med sosiale medier i ca et år. Jeg vlogger hver dag på snap, og den er også åpen. Alle kan se storyen min og alle kan kontakte meg. Men en ting jeg allerede er dritt lei av er eldre menn som kommentere seksuelt på alt jeg legger ut…

Jeg skjønner det at jeg må regne med det, men det vil ikke si at jeg synes det er behagelig. Som sagt har jeg drevet med dette i et år og jeg har opplevd allerede mye. Jeg er bare 17 år, jeg er et barn (enda hehe).

  • Screener av bilder av meg (mest speilbilder)
  • Sender meg upassende ting
  • Kommenterer på kroppen min
  • Spør hvor mye jeg vil ha betalt for å sende bilder eller at de sender bilder/videoer
  • Spør om vi skal bli bedre kjent og møtes
  • Verste av alt: Ikke gir seg før jeg blokker dem

Jeg personlig synes det er så utrolig ekkelt, og jeg vet at jeg ikke er den eneste jenta som opplever dette. Nesten alle gjør det. Jeg sier heller ikke at alle eldre menn gjør dette, for det er jeg sikker på at ikke alle gjør. Men når sånne ting skjer, føler jeg meg så ekkel og kvalm. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvordan jeg føler meg.

Jeg har blitt kontaktet av folk som er 28+ helt til 60 årene kanskje mer også. Jeg er ikke en gang interessert å ha noe med en som er 4 år eldre enn meg, da det blir feil siden broren min er det. Har også opplevd å bli stirra ned av eldre menn, og ser at de har sett på visse områder. Det å være jente når det kommer til sånn, er ikke gøy. Jeg er også mer enn kroppen min. Jeg har en hel personlighet og en sjel.

Jeg skriver ikke dette for å være negativ, men heller for å si ifra at sånt faktisk skjer og jeg og mange andre jenter føler oss kvalme av det. Kanskje det er noen jenter der som føler det motsatte, men det er ikke meg. Å bare det at de vil ha kontakt pga kroppen min…usj.

Jeg tar dette opp for å si: Jeg er et menneske, ikke et leketøy. Jeg kommer ikke til å gjør en forskjell, for de kommer alltid til å finnes. Men jeg sier ifra for flere her. Tenker også, at dette skjer med gutter også, jeg har ikke hørt at noen har opplevd det. Men jeg er sikker på at det har skjedd noen og ikke bare av eldre menn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg