Uken som gikk!

Enda en ny uke har gått!

Akkurat nå: skriver til dere, menst jeg ser på Austin og Ally på Disney+. Har blitt helt dilla!

Ukens positive: At jeg reiste hjem! og fikk farget håret. Gleder meg masse til å reise hjem igjen fredag.

Ukens negative: hm.. kanskje at det var kaldt? Hadde egentlig ikke noe dårlig uken før, men var ikke små glad for at det var kaldt. Men nå begynner det å bli varmere!

Ukens craving: Godteri! Hadde lyst på godteri hele uken…

Ukens favorittplagg: Mer antrekk egentlig, fordi jeg gikk med dette hjemme hver dag!

Ukens mest leste 3 blogginnlegg:

3 tanker på en søndag

dette kan du gjøre nå i vintertiden

sånn ble håret! Like fornøyd som alltid!

Mål for uken som kommer: Trene hver dag denne uken også, eller mandag-torsdag. Fredag reiser jeg hjem tidlig og kommer mest sannsynlig ikke til å rekke å trene. Tenker egentlig at jeg skal gjøre det hver uke hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg