Sånn ble håret! Like fornøyd som alltid

Nå etter 5 gangen jeg farget håret mitt etter min største feil noen sinne håper jeg at det var siste på en stund..

Snakket med frisøren min og vi håper begge at jeg bare må ta etterveksten vertfall i 6 måneder. Tenker kanskje jeg må farge det igjen etter sommer fordi sola tar en del på håret! Men jeg er hvertfall like fornøyd som alltid!

Jeg kan si det at jeg har lært mye på den harde måten, og uten tvil var det med hjemmefarging… jeg vet at folk gjør det enda, og det passer dem. Men lov meg å aldri prøv å ta bort en brunfarge med H&S shampoo og c-vitamin pulver, fordi det blir rødt! Da er det faktisk bedre å bare gå inn med bleking..?

Om dere vil lese litt mer hva jeg gjorde mot håret mitt, før sommeren 2020 så kan dere lese det her

Meeen jeg angrer ikke på at jeg gikk tilbake til mørkt uansett, for jeg føler at det er mer meg. Det blonde var fint, ikke ta meg feil, men det er noe hva man selv føler passer seg best. Vet det er mange som likte det blonde osv, men helt ærlig så driter jeg i hva andre synes jeg så best ut i. For jeg har farget håret for en grunn: for meg selv, ikke for andre.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg