UKEN SOM GIKK!

Enda en uke har gått, og vi er allerde inne i en ny uke, og en uke med masse nye muligheter!

Akkurat nå:

Nå sitter jeg og skriver (heihei) til dere om uken min og har akkurat satt meg ned etter å spilt inn en ny video! Skal også snart finne meg noe kveldsmat før jeg steller meg og gjør meg klar til å sove.

Ukens tanke:

Hmm… Dette kommer kanskje til å høres veldig rart og “klagete” ut hehe. Men jeg er faktisk lei av folk som prøver seg på meg bare for utsende. Dette opplever jeg mye, tar det selvfølgelig som et komplement, meeeen: det sliter litt på psyken etterhvert fordi jeg ikke føler noen setter pris på personligheten min når det kommer til det. Men jeg har selvfølgelig noen engele venner som gjør det, og jeg elsker dem <33

Ukens positive:

Det å kunne være med familien min igjen litt. Var godt å ha en ukes fri der jeg kunne slappe av max hjemme. Kunne være med Buster og mamma hver dag. Fikk også sovet ut, og var ikke noe stress bare kos!

Mål for uken som kommer:

Jeg vil faktisk prøve å jobbe litt ekstra hardere denne uken enn det jeg normalt gjør. Drømmer kommer ikke av seg selv hehe.

Ukens mest leste innlegg: 

TOK EN PAUSE FRA SNAP…

Ukens irritasjon:

At jeg er så mye mer verdt enn bare kroppen min, og at visse ikke klarer å få det inn. Jenter er så mye mer enn kropp og utsende. Hatt noen rare opplevelser denne uken med dette asså….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg