Uken som gikk

Enda en uke har gått, og neste uke er det ferie for meg. Det gledes!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Som dere kan se er vi tilbake til rommet mitt med en liiitt rotete bakgrunn <3

Akkurat nå:

Nå sitter jeg i senga på rommet mitt med musikk på høyttaler. Elsker å høre på musikk, spesialet på høyttaler. Har savnet det kjempe masse da jeg ikke kan ha det på høyttaler på hybelen. Koser meg også med en monster… har blitt litt for glad i monster i det siste.

Ukens tanke:

Å komme hjem. Borte bra, men hjemme best. Men også at jeg er litt redd for å kjenne på ensomheten her, fordi jeg har bare venner på Lillehammer og kan liksom ikke forvente at de kommer hit for å besøke meg selv om det hadde vært kjempe gøy.

Ukens positive:

Jeg har fått meg en ny venn via snap. Jeg er egentlig ikke noen som er lett å bli kjent med. Det tar som regel tid, om der i virkeligheten eller på nett. Noen klikker jeg bare sammen med mye bedre enn andre.

Mål for uken som kommer:

Hm.. bare å slappe av? Jeg vet faktisk ikke. Har lyst å gjøre noe spennede denne uken, men er ingenting å gjøre. Eneste jeg vil er å øvelseskjøre, men det må bli en dag det ikke regner siden jeg bare har kjørt en gang før.

Ukens mest leste innlegg:

SJALUSI

Ukens irritasjon:

Hvordan skal jeg si dette uten at det blir galt? Jeg har faktisk irritert meg litt over snap. Jeg er lei av folk som blir buthurt fordi jeg ikke svarer, at jeg sier nei for å møtes osv. Lei at folk prøver seg på meg uten å bli kjent, men bare fokuserer på kroppen min. Tenker å lage et innlegg der jeg forklarer litt bedre med dette.

1 kommentar
    1. Hei.
      Jeg holder på med øvelseskjøring på fritiden min, på Lillehammer. Grunnen til at jeg kom inn på din blogg er at jeg googlet “øvelseskjøre”. Så trykka jeg inn på loggen. Jeg har en gruppe på Facebook som heter Øvelseskjøring med bil på Lillehammer og omegn. Så om du er inntereset i tilbudet eller har spørsmål er det bare å ta kontakt. Dette er gratis tilbud som jeg tilbyr hovedsaklig til dem som ikke har noen og øvelseskjøre med, feks studenter, flyktninger osv. Har også vært med på frivillig.no tidligere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg