UKEN SOM GIKK

God søndag dere! Har ikke gitt så mye lyd ifra meg her, men håper det går bra!

Akkurat nå- Ikke så lenge siden kom jeg og mamma hjem fra en liten tur. Vi var nede i sentrum å spise litt is og luftet hundene. Det var oversakene mye folk her i! Jeg er foresten hjemme i Lom. Alle hotell og hytter her er helt fulle! Så tror det ikke kommer til å bli en rolig sommer.

Ukens tanke- At det er bare 3 uker igjen av skolen! Det er helt sjukt at skoleåret er snart ferdig. Blir nesten redd! Men nå er det ikke sånn kjempe lenge til jeg kan begynne å pakke til jeg skal flytte tilbake til Lom.

Ukens positive- Jeg reiste hjem til helga og det angrer jeg ikke på!

Mål for uken som kommer- Ta det heeelt med ro. Nå orker jeg faktisk ikke å stresse. Det er snart sommer og vi skal nyte været og ta det med ro. Skolen er heller ikke så hard nå også.

Ukens mest leste innlegg- HVORFOR SNAKKER DU SÅ STYGGT OM DEM UTEN Å KJENNE DEM?

Ukens irritasjon- Buster! Haha nei altså i dag har han ikke vært i det beste humøret, men jeg er selvfølgelig enda veldig glad i han <3

 

1 kommentar
    1. Hej, jeg vil dele mit vidunderlige vidnesbyrd Efter at have været i forhold til mand i årevis, brød han op med mig, jeg gjorde alt for at bringe ham tilbage, men alt var forgæves, jeg ville have ham tilbage så meget på grund af den kærlighed, jeg har for ham bad jeg ham om alt, jeg gav løfter, men han nægtede. Jeg forklarede mit problem til min ven, og hun foreslog, at jeg snarere skulle kontakte en stavebeslag, der kunne hjælpe mig med at sprede en trylleformel for at bringe ham tilbage, men jeg er den type, der aldrig troede på stave, jeg havde ikke andet valg end at prøve det, jeg sendte en e-mail med stavehjulet, og han fortalte mig, at der ikke var noget problem, at alt vil være okay før tre dage, at min eks vil vende tilbage til mig inden tre dage, han kastede trylleformularen og overraskende den anden dag, det var omkring kl. 16. Min eks ringede til mig, jeg var så overrasket, jeg besvarede opkaldet, og alt, hvad han sagde, var, at han var så ked af alt, hvad der skete, at han ville have mig til at vende tilbage til ham, at han elskede mig så meget. Jeg var så glad og gik til ham, at det var sådan, vi begyndte at bo sammen lykkeligt igen. Siden da har jeg givet et løfte om, at enhver, jeg kender, der har et forholdsproblem, jeg ville hjælpe denne person ved at henvise ham eller hende til den eneste virkelige og magtfulde stavebeslag, der hjalp mig med mit eget problem. e-mail: [email protected]
       kan du e-maile ham, hvis du har brug for hans hjælp i dit forhold eller en anden sag.

      Elsker magi
      Tjen en god penge, eller vind et lotteri.
      Opnå succes i erhvervslivet.
      Åndelige problemer.
      Vind retssag.
      Se efter din livspartner.
      Få et godt betalt job.
      Få kontrol over dit ægteskab.
      Modtag fordel og få tiltrækning fra folk.
      Få tilbage tabte penge.
      Helbrede dig af alle sygdomme. både hærdelig og uhelbredelig.
      Løs graviditetsproblemer og velsigne dig med babyer osv …

      Kontakt denne store mand, hvis du har problemer med en varig løsning
      gennem [email protected]
      WhatsApp: +2348136951551
      Viber: +2348136951551

      Tak for mig senere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg