“Hvorfor snakker du så stygt om dem uten å kjenne dem?”

En tanke som har gått i et i det siste er en kommentar jeg fikk for en stund siden. “Hvorfor snakker du så stygt om den gamle klassen din når du ikke kjente dem?” Jeg har ikke sakt noe stygt, men det jeg opplevde og jeg har rett på å fortelle min historie om jeg vil det.

Uansett, så tenkte jeg mer på det. Nei, jeg har aldri kjent dem, men de kjente ikke meg heller. Jeg er en person som er vanskelig å bli kjent med. Noen personen klikker sammen og noen ikke. Jeg har skrevet mye på bloggen min før hva jeg har opplevd, om dere vil vite og lese mer om det kan dere lese disse:

MINE FØRSTE ÅR PÅ SKOLE

NETTHAT OG POLITI

ER DETTE MOBBING?

Jeg har fått høre at det som har skjedd med meg er min egen feil. Jeg er kanskje ikke den beste personen her i verden, men jeg er ikke den værste heller. Så synes det er rart at jeg ikke skal få “lov” til å fortelle min historie bare fordi jeg ikke kjente dem, når noen behandlet meg dårlig uten å kjenne meg. Jeg har forandret meg så sykt mye gjennom årene at jeg nesten ikke er å kjenne igjen. Både med utsende og personlighet. Når noe dårlig har hendt meg så har jeg falt ned, men når jeg kommer opp igjen så er jeg høyere oppe enn før. Jeg har blitt sterk psykisk, jeg kan fort falle i gråt og ha det vondt, men det går ikke lenge så er jeg glad igjen.

Jeg har fått så mye skryt om hvem jeg har blitt og hva jeg jobber for. Jeg har blitt selvsikker og dermed ikke lett å knuse. At noen velger å behandle en person dårlig er ikke min feil. Jeg var rett og slett “den utvalgte” som skulle bli trykt ned, fordi jeg var meg. Det har vært så utrolig vanskelig for meg alt som har skjedd og det kommer til å være en stor del av meg for resten av livet. Ja jeg har måtte ha møtt noen konsekvenser som jeg alltid vil ha, men den eneste som personen som kan forandre det er meg.

 

1 kommentar
    1. Bra !! Det er ingen som kan ta fra deg din opplevelse og din sannhet. Det jeg tenker er at den som mener å skal være bedre og heve seg over andre , er nødt til å se seg selv. Vi har alle et ansvar å påse at alle har det bra. Ingen har rett til å krenke andre eller kommer med uttaleser om utseende , klær mm. De må skamme seg disse bedre viterene. STÅ PÅ 💪💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg