Ulemper og fordeler med sminke

Jeg har brukt sminke i et par år, og de fleste vet at jeg bruker ikke lite heller.

Fordeler

Slipper å vise at man blir heeelt tomat: Jeg er en av de som blir rød i fjeset ut av ingenting. Spessielt når jeg skal ha presentasjon eller blir flau: er egentlig en trygghet å vite at det ikke synes hahaha, for da hadde det vært eeenda værre.

Kan vise hvem man er: Jeg har alltid utrykket meg for hvem jeg med sminke. Med sminke kan man gjøre sååå mye. Man kan bare ha noe man har til hverdag (som for meg er eyeliner) eller driver med en kreativ sminke.

Ulemper

Faller av: Noe av det mest irriterende, når sminka bestemmer seg for å bare falle av øverst i pannen eller andre steder. Hos meg en dag hadde den falt av rundt hele fjeset så jeg bare hadde sminke “midt i” hahah. Synes ekstra godt da jeg er likblek under foudationen pga selvbruning…

Smitter av: Bare ta seg en power nap, bruke en jakke som er litt høy i halsen, gi noen klem… ja ganske sikkert på at noe av sminka har smittet av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg