Ukens spørsmål!

Hvor gammel er du? Jeg er 17 år og fyller 18 i november! Jeg synes det er helt sykt å tenkte på at jeg blir 18 i går, føler meg ennå som en 16 åring haha!

Hvor kommer du fra? Jeg kommer fra Lom, for de som ikke vet det så er den en liten bygd som ligger i Gudbrandsdalen.

Kan du ha house/hybel tour? jeg har vist hybelen flere ganger på snap, siden jeg ikke har laget en video om det er fordi Ole Marius ikke vil være med på kamera. Er veldig sjelden at jeg er alene på hyblen også.

Trives du i Lillehammer? Dette blir jeg spurt ofte og ja jeg trives kjempe mye! Det er mye bedre vær og temperatur der enn i Lom. Og jeg er mer en by jente enn en bygda jente. Men kunne aldri ha bodd i Oslo for det blir alt for mye og stort igjen haha! Ser for meg at jeg vil leie eller kjøpe en leilighet eller hus der en gang i fremtiden.

Hvordan møttes du og Ole Marius? Vi begynte på samme linje i fjor, altså på Service og Samferdsel. Vi ble ikke venner før i Desember når vi skulle ha et jule prosjekt i klassen. Vi ble også veldig nære når jeg hadde det vanskelig i det forholdet jeg hadde da, fordi han alltid var der og hjalp meg.

Hvilken linje går du på? Nå går jeg på Design og Håndverk. Det er en linje jeg vil anbefale. Du må ikke være som meg å like å sy osv. Men om du liker å lage ting på pc osv så passer det perfekt. Vi har gjort mye rart på skolen og det meste er veldig gøy! Pluss at du kan bli mye rart etter det haha.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg