Uken som gikk! Både vonde og gode dager

Den uka som var nå har seriøst vert den rareste jeg har hatt, har vært så mye opp og ned. Isteden for å skrive punker som jeg har pleiet og gjort før, nå vil jeg heller bare skrive åpent.

Mandag-onsdag: Dagene var kjempe fine og dagene gikk så fort! Var som regel bare det samme som alltid: skole og så hjem. Mandag var jo mamma og pappa her og vi var på juleshopping. Var så koselig! Savner virkelig mamma og pappa så mye. Vi hadde styrketest på skolen tirsdagen noe jeg grudde meg til fordi jeg ikke er særlig glad i gym og ikke hadde hatt styrketest før, men det gikk kjempe fint! Må kanskje trene litt mer men..hehe. Onsdag var jeg også med Francine etter skolen, er alltid like gøy å være med henne! Ble ikke helt ferdig med julegavene mandag så ville kjøpe de siste inn, men ble ikke helt ferdig da heller, men jeg fant ut hva jeg skulle gi så det er kjempe bra! Det slår heller aldri feil å være med noen man ikke ser så ofte.

Torsdag-fredag: På skolen torsdag var det ikke så mye som skjedde heller, var som det vanlige. Men mot slutten av dagen begynt jeg å få vondt i magen og ble kvalm. Heldig som jeg var, kunne vi reise en time før skolen egentlig var ferdig. Gikk noen timer og jeg kasta opp… ikke særlig glad for det. Simen skulle også komme, sa at han ikke måtte, men han insiterte så han kom og var hos meg hele helga. var heller ikke på skolen fredag siden magen ikke hadde blitt bedre.

Lørdag-søndag: Lørdagen begynte egentlig helt greit, magen var bedre. Men så kom kvelden! Det ble så utrolig vondt at jeg ikke klarte å bevege meg til slutt. Ble bare liggende i senga den dagen for å si det sånn.. så kom søndag, ikke bedre og legevakten neste. Jeg har da forstoppelse…så det var ikke rart jeg hadde hatt vondt!

I dag (mandag): (tar også med i dag) jeg er bedre nå, har fått tak i noen tabletter som hjelper og er på bedringens vei <3

Så ja, denne uken var noe for seg selv. Noen uker er dårlige en andre, men er også mange som er bedre enn andre! Nå venter jeg bare på at smerten skal gå over også er jeg klar for nye dager!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg