Ukas lille mathandel!

Siden jeg er i en periode jeg skal prøve å spare, så tenker jeg å dele med dere hva jeg handler inn for hver uke.

Jeg har egentlig laget et blogg innlegg der jeg snakker litt om det, men jeg har gjort noen endringer… Jeg skal altså prøve så godt jeg kan fram til sommeren! Jeg kan unne meg noe, men ikke mye og sjelden. Som jeg skal prøve så godt det lar seg råd å ikke kjøpe noe klær.. for der kan det fort gå noen hundrelapper. Men jeg holder meg enda til å bruke Max 500kr i uka. Dette kostet meg 250kr! Og jeg har egentlig det jeg trenger. Siden jeg skal hjem til helga også, trenger jeg ikke mat til helga. Det frister også litt lite med middager når man er alene så… det blir ikke mye av det. Også har jeg selvfølgelig mat allerede i skapet fra før av.

Prøver enda å holde meg så sunn det går med budsjettet. Egg og noe grønnsaker er et must. Bruker avokado til toast, det er noe flere burde prøve! Også er det å kjøpe det billigeste av det som er, og tenke på mengden man får av prisen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg