Tips til selvbruning

Okey, jeg er ingen ekspert når det kommer til selvbruning men jeg har jo prøvd et par gjennom de siste årene og nå har jeg funnet en favoritt!

Denne får dere for en hundrelapp på vita og Cubus, så det passer enda mer perfekt til de som ikke har råd til å kjøpe mye dyrt. Før brukte jeg coco brown sin, men synes den gikk av etter første dusj. Spurte meg litt rundt og da ble denne anbefalt og jeg måtte bare prøve.

Jeg har i fargen dark, den blir ikke alt for mørk, men akkurat passe farge. Den legger seg ikke stygt på noe steder, ikke en gang hendene! Fargen faller selvfølgelig litt av etter hvert, men for meg passer det å ta på etter hver andre dusj. Nå i denne tiden også der det er kjempe viktig å holde hendene rene så faller den ekstra av der, men det gjør meg ingenting og er egentlig ikke noe å klage på.

Mine tips til dere som vil prøve selvbruning eller ikke føler de får det til:

  • Skubb huden når du dusjer
  • Smør deg inn med fuktighetskrem over hele kroppen etter dusjen
  • Vent til kremen har kommet inn i huden og du er helt tørr
  • Smør igjen på der huden blir “samlet” f.eks albuer, knær, fingrene
  • Påfør med en hanske i sirkel bevegelser

Om du velger å sove med det eller gå med det en hel dag er helt opptil deg! Lykke til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg