Ting jeg elsker med julen

Nå er det bare 2 dager igjen til juleaften! Asså.. husker enda jeg var i sjokk fordi det var oktober og nå sitter vi her. men julen knytter vi fleste med positive ting og jeg vil dele med dere hva jeg elsker med den!

Kjole: her

Gi og få: vis dere så på videoen jeg pakker inn ganger sier jeg at jeg enda er like glad i gaver som ett lite barn, men jeg har selvfølgelig også skjønt litt mer hvorfor man gir gaver. Jeg selv er opptatt å gi personer gaver som jeg vet de vil like, for å vise at jeg faktisk kjenner dem og er glad i dem.

Familie: Etter mamma og pappa skilte seg har vi ikke vært mye sammen, selvfølgelig litt på bursdager og hatt noen middager sammen. Julen blir litt mer spesiell da vi kan samles alle fire og ha en tradisjon vi har hatt hele tiden.

Mat: INGENTING slår julematen! Jeg er jo en stor matelsker og gleder meg så mye til å spise!

Julemusikk: Musikk er en stor del av livet mitt, går ikke en dag uten at jeg hører på noe musikk. Julemusikk får meg til å komme i julestemning med en gang! Flere som føler det?

Julefilmer: Film og en kopp kakao, men teppe rundt seg.. frister ikke det vet ikke jeg hahah.

Julepysj: Det å gå i julemøsntret julepysj hjelper også på julestemningen, og ikke mist er det bare så utrolig behagelig å gå! Går i det hele dagen, med mindre vi skal på butikken, men bytter fort tilbake til pysj etterpå.

Julepynt: Vi ar alltid pyntet mye til jul. Har mye julepynt etter bestemor og kan se hvor jeg får min glede i julen fra hahah. Synes det er så fint med mye pynt og ikke bare noen pynt litt her og der. Det er jul en gang i året, da kjører vi all in.

Juletre: snakk om julepynt, juletreet! Elsker å pynte det, og elsker bare den stemningen man får av å ha det oppe. Så mye lys!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg