Stengt skole

I går fikk jeg beskjed om at skolen vår skulle stenges. Vi skal begynne igjen den 14 April. Det er mange forskjellige meninger om det. Jeg synes det er veldig greit siden det blir mye mindre risiko for oss som går på skolen blir smittet.

For meg fikk jeg et lite pluss hehe, jeg stresser mye pga skole og nå kan jeg roe litt ned så det er jo bra. Men selv om vi ikke skal gå på skolen så får vi oppgaver som vi skal gjøre, så er jo ikke fri. Jeg prøver å tenke positivt, siden dette er en rar og alvorlig situasjon.

Jeg ønsker å kunne få andre på noe annet å tenke på. Jeg skal prøve å blogge litt mer og filme videoer sånn at dere har noe annet å se og lese på når dette står på. Nå var jeg flink til å glemme kameraet mitt på hybelen, men det fikser jeg til uka. Jeg må også fokusere på å få gjort de skole oppgavene jeg får utdelt også fokusere på blogg og youtube. Det vil uansett bli kjedelig i lengden å bare være hjemme, siden nå så er det ikke så mye man skal gjøre ute.

Håper det går bra med dere og ønsker dere alt godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg