Siste inspurt!

Jeg lyver om jeg sier at jeg har motivasjon til skole, det har jeg altså ikke.. men, som alltid: Bare bite tenne sammen!

Nå er motivasjon min nede, men mest fordi jeg er veldig utålmodig akkurat nå også. Jeg har lenge vært skolelei, og vil bare ha bli ferdig med det. Vært skolelei siden tidlig på ungdomskolen, så.. ja jeg kan nå egentlig skryte på meg at jeg har vært tålmodig akkurat der. Men nå, 1 uke igjen av skole og bare 1 uke igjen med 13 år skole! Kjenner at humøret går veldig av og på, avhengig av skolen. Men jeg skal komme meg gjennom det, selvom dagene er tunge: masse misforståelser og bare stress.Hvertfall i 6 år har jeg tatt dag for dag og prøvd å gjort det beste, så denne tiden går utrolig sakte når man har ventet på den så lenge. Menmen, dagen kommer.

Det er selvfølgelig utrolig dumt at jeg ikke skal ha det helt på topp også nå, siden jeg må egentlig sette pris på skolen litt mer enn det jeg kanskje gjør. Men, er ikke så mye å gjøre med det. Det værste er at det sliter litt for mye på meg.. og går utover de nærmeste jeg har. Det skjer også mye mer bak kamera som sliter meg ut, men som har en samanheng med skole som bare at det er sagt. Det går utover hva jeg også klarer å gjøre: jeg er bare slapp og ikke vil noe. Jeg prøver å muntre meg opp at når det blir ferie, skal jeg jobbe litt hvor trives utrolig mye og snart flytte hjem igjen! Så kommer Juli, der jeg skal ta helt ferie og bare slappe av max hahah. Håper at planer blir snart lagt i boks! <3

Vet at jeg ikke er alene med å være utålmodig akkurat nå, uansett hvilken klasse man går i. Dette klarer vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg