Siste dagen hjemme

I dag var siste dagen hjemme for denne gang, og jeg har kost meg så mye!

I dag brukte jeg og mamma dagen godt og fant på ting sammen. Vi begynte å reise ned til stranden med hundene (vi passer også ei nå!). De elsker å være der nede og bare se hvor lykkelige de er når de løper, det smitter over kan man si. Buster elsker å hente kvister som vi kaster og blir helt vill, er så gøy.

Etter vi hadde kjørt de hjem igjen (noe de ikke var såå glad for). Så reiste vi ned til bakeriet, noe som er det beste med å bo i Lom, hehe. Vi er ikke kjempe ofte der, men det gjør at det smaker ekstra digg når vi er der! Tror at bakeriet er så godt likt at jeg ikke trenger å anbefale det siden, det nesten er en ting man må innom vist man er her.

Vi var også innom der broren min har har flytta, jeg har ikke vært der før så det var litt gøy. Kjøpte også en pizza som vi koste oss med i kveld menst vi så på skal vi danse. Herregud så gøy det hadde vært med dr en gang, haha! Er lov å drømme. Nå har jeg uansett pakket det jeg skal ha med meg, og er egentlig veldig klar for å legge meg. Gleder meg egentlig litt å kunne se vennene mine igjen, så det er et godt tegn. Håper at denne uken som kommer ikke blir alt for hard, hehe.

Hvordan har dagen din vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg