Psyken er på min side

Nå er det lørdag og helg! Tror det er mange som er like glad som meg for det.

Denne uken har egentlig vært veldig fin bortsett fra at formen ikke var helt med min side på Torsdag da jeg måtte være hjemme fordi hodet mitt seriøst dunket og jeg bestemte meg for å være hjemme for sikkerhetsskyld. Nå er det også bare igjen en uke igjen av Januar! Helt sjukt. Synes at det har gått kjempefort siden nyttår, for jul var plutselig over.

De siste månedene for meg har egentlig vært veldige bra, og jeg har kjent det at psyken er på rett vei, noe jeg er veldig glad for. Har hatt noen tunge perioder, men jeg har kommet meg gjennom det og kommer tilbake bedre enn aldri før. De første 10 dagene i juleferien var ikke så veldig lett for meg, og det ble egentlig bare tyngre og tyngre mens dagene gikk. Grunnen er jo det at jeg satt inne hele dagen lang og ikke gjorde så særlig mye. Etterhvert kom Simen til meg, og det ble straks mye bedre!

Men igjen, de 10 dagene var egentlig den tyngste perioden av de siste månedene. Jeg pleier jo ha fler dårlige dager og ha flere perioder med dårlig humør. Så det er jo en prosess det, men vet også det at jeg innså at hvis jeg vil gjøre noe med humøret mitt, burde jeg faktisk ta tak selv. Man kan ikke sitte å vente på at det skal komme av seg selv for det gjør det ikke. For vet man at man sliter med noe, er den eneste måten å bli bedre på er om man faktisk vil bli bedre. Ellers er det som å snakke til en vegg.

Hvordan har dere hatt de siste månedene? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg