Planer til Uka! Det gledes!

Hei alle, og håper dere har en fin søndag! Selv ligger jeg her med hodeverk, og tanker på å må få ryddet leiligheten. Tror det blir en Paracet som må tas snart. Uansett, så har jeg litt mer gøye planer til neste uke, og det gleder jeg meg til!

(ofc ikke bilde fra i dag, tro meg her ligger jeg med håret i dott og klær som ikke matcher hahah)

Jobb- Selvfølglig litt jobb må til!

IKEA- Mamma skal uansett nedover en tur, og da bestemte vi oss for å stikke innom ikea på Hamar! Har ikke vært der på kjempe lenge. Siden jeg også har nettopp flyttet, har jeg funnet ut at jeg mangler litt ting, og skulle hatt noen ting for å få i orden sånn at alt ikke ligger bar her og der. Da er IKEA rette plassen! Mtp innlegget i går, kommer jeg heeelt sikkert til å drømme meg litt bort den dagen jeg reiser dit fordi jeg faktisk har flyttet skikkelig ut og skal flytte til en sted jeg ser for meg å bo i noen år! Hihi, drømmer og drømmer.

Vaksine- Jeg blir fullvaksinert! 1. September skal jeg bli stukket for andre gang, og kjenner at det kommer til å bli godt å bli ferdig med det. Et trinn til for mer normal verden igjen. Litt redd for å få bivirkninger på den, men det får tiden vise: uansett vil det gå over etterhvert. Lov å håpe at jeg er en av de heldige som ikke blir så fryktelig sjuk! Hadde bare vondt i hodet og litt i armen sist.

Hjem- Ja, siden jeg skal bli vaksinert, må jeg også hjem til Lom for det er der jeg er registrert. Det blir litt godt å ha en bitte liten mini ferie hjemme! Være litt med familien min og selvfølgelig lille Buster! Gleder meg som et lite barn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg