Planer fram til skolestart

Føles ut som det er leeenge til skolestart, men jeg lover deg at den “lange” tiden vil gå fortere enn man tror. Denne sommerferien har jeg ikke så mange planer, men bedre enn ingenting. Er jo noe jeg vil gjøre denne sommeren, men det kan vi snakke om i et annet innlegg!

 

Denne måneden er planen og bare bite tennene sammen og jobbe. Jeg jobber på en kafe her jeg bor. Jeg trenger penger til vi skal flytte ned på hybel. For det første trenger vi jo litt møbler og annet utstyr, og pengene brenner fort bort kan man si. Jeg vil jo også ha et kamera osv som koster en del så derfor må jeg bare jobbe det jeg kan. Vi selvfølgelig ha mat der også! Vi har leget regler osv på hvordan vi skal få mest mulig system i ting og spare mest mulig penger. Dette kan jeg ta opp igjen i et annet innlegg!

i August skjer det så mye! Vi skal ned til Sørlandet igjen for å møte familien min der nede. Aner ikke så mye hva vil skal gjøre der, men håper vi finner på noe gøy! Er litt kjedelig å bare sitte å se i veggen. Når vi har kommet oss hjem igjen skal jeg og Ole Marius flytte ned til Lillehammer. Det skal bli så godt å komme bort fra Lom, og prøve noe nytt. Det er noe jeg har lengtet etter i flere år nå. Vi må gjøre oss klare til å flytte, men vi må også forbedre oss til skolestart og det er ikke så billig det heller… Denne sommeren blir dyr ja.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg