Organiserte hele kjøkkenet!

Som dere vet så er jeg hjemme i ferien, og mamma har snakket om å organisere mer i kjøkkenet så da tok jeg det oppdraget og gjorde det når hun var på jobb i går kveld.

Etter                                                                                                        Før

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Etter                                                                                                       Før

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Rydda i noen skuffer meg utstyr i og det vanskeligste: roteskuffa. Men jeg prøvde å gjøre det beste ut av det.

Mamma ville at maten skulle bli mer samlet for hva de var: middag, bakevare, godt. Så jeg tok all mat som var i skuffene og satte dem på bordet. Støvsugde og vaska godt i skuffene og begynte å organisere alt sammen. Var rett og slett et puslespill for alt skulle passe og ikke være for rotete.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Jeg elsker å gjøre endring på ting og organisere det sånn at det blir bedre så jeg synes dette bare var kjempe gøy! Kanskje du også har tenkt å gjøre det samme og fikk litt motivasjon til å gjøre det? For du vil ikke angre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg