Ofte stilte spørsmål!

Hvor gammel er du?
Jeg er 18, og er født 28. November 2002

Hvor kommer du fra?
Jeg kommer fra Lom, som er en liten bygd oppi Gudbrandsdalen.

Hvor bor du?

De to siste årene har jeg bodd på Lillehammer (minus sommeren) pga skole, og jeg kommer til å bo her to år til pga lærling! Trives kjempe godt her, og ser fram til å slutte og starte et nytt kapittel i livet.


Hvilken skole går du på?

Jeg går salg, service og sikkerhet vg2. På Lillehammer vgs avd sør.

Hvilke skole har du gått?

Fullføre barn- og ungdomsskole i Lom. Har gått service vg1 og design vg1, og nå som sagt vg2 på service linjen.

Har du søsken?

Jeg har 3 brødre! Martin er å se på snap story noen gangen haha.

Singel or taken?

Akkurat nå er jeg singel <3

Er du russ i år?

Ja det er jeg! Russepakken ligger hjemme i Lom, og krysser fingrene for at jeg får den nedover snart! Skal åpne den sammen med dere på yt!

Er du interessert i å få venner?
Ja det er jeg, meeen jeg er ikke så lett å bli kjent med som ofc er dumt.

Hvor kjøper du vippene dine?

Kjøper dem på wish!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg