Nyte de siste dagene

Denne sommeren har ikke vært den beste med tanke på været, man noen dager har vært kjempe fine og det er jeg takknemlig for. Bedre at vi har noen finne dager enn ingen.

Vi som elsker is, kan være enige om is på varme sommerdager slår aldri feil? Jeg klarer ikke å sitte inne på sånne dager, vertfall ikke når jeg vet at vi har vinteren i vente. Helst sjukt rart å tenkte på at om akkurat en måned til så er det første skoledag. Så da tar jeg meg tid til å nyte de siste dagene i ferien.

Jeg er et sommermenneske og kunne godt tenkt meg sommer hele året, men en jul uten snø igjen vil jeg ikke ha, hehe. Heldigvis er ikke sommeren helt over enda selvom skolen starter, er sikker på at det er da sommerværet kommer til å komme! Har gjort det noen ganger før, typisk.

 

Nå fremover må jeg også begynne å tenkte på flyttingen, som jeg skal lørdag. Jeg har allerede begynt å se igjennom kasser som jeg hadde pakket ned ting fra forje hybel. Kjenner det blir kjempe rart å gå over fra et hus til bare et rom, men det er bare en vanesak. Jeg gleder meg vertfall.

Som sakt skal jeg jeg bare nyte de siste dagene, og været i går og i dag har vært helt perfekte. Masse sol! Er nesten ikke en sky å se på himmelen. Jeg og mamma var også nede på bakeriet i dag og kjøpte noen kanelsnurrer, asså de er så gode! Det beste jeg vet med Lom er bakeriet, er så heldig som bare kan gå ned dit. Det er noe jeg kommer til å savne. Håper dere har hatt en fin sommer!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg