Noe jeg lenge har ønsket

Først før jeg forsetter så må jeg si at jeg skrev noe feil på sist blogginnlegg. Jeg skal ikke til sykehuset i april, men i februar! Dagen ble mye bedre! Uansett, så var jeg og klassen min i Oslo i går. Var kjempe gøy! Tok noen bilder fra der jeg vil dele med dere.

Vi reiste fra Lillehammer med 08 tiden. Når vi kom til oslo så ble vi sluppet av med operaen så vi måtte gå til Freia fabrikken, det kjennes i beina i dag hehe! Jeg synes det var kjempe gøy å være der, og fikk mye mer enn det jeg trodde. Håper dere har gjort det samme eller dere vil oppleve der for det var gøy!

Etter det fikk vi fritime, så vi gikk litt rundt på butikker. Vi ble fort slitne i beina så vi gikk til operaen en time før vi egentlig skulle være der. Så jeg tok noen bilder, og vi satt bare å snakket. tiden gikk veldig fort. Vi fikk en omvisning og bare det var gøy! Jeg har lenge ønsket å besøke operaen så jeg syntes jo selvfølgelig at alt ble bedre uansett. Vi så også på et stykke “Madam Butterfly”. Jeg fikk ikke med meg 100%, men det meste. Jeg er vertfall stolt over å kunne si at jeg har vært på operaen og sett et stykke der.

Altså, hvor nydelig?! Jeg har aldri vært så nærme en svane før, og jeg måtte bare ta bilde!

Når vi var ferdige så skulle vi oppover igjen til Lillehammer. Vi kom hjem ca 02 tiden så det ble en lang dag. Det var godt å komme hjem og få lagt seg. Håper dere har hatt en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg