Mine topp 10 julesanger!

Som dere sikkert har fått med dere, så elsker jeg musikk og hører på det dagen lang. Nå har jeg samlet mine topp 10 julesanger som jeg hører på for å selv komme i julestemning. I dag er det lille julaften så er bare å jobbe med å få julestemningen fram!

Christmas witout you – ava max

Last Christmas – Wham!

Santa’s coming for us – Sia

I need you christmas – Jonas Brothers

All i want for christmas is you – Mariah Carey

Last christmas – Leslie Odom Jr.

Feliz Navidad – Why Don’t We

Santa tell me – Ariana Grande

December – Ariana Grande

Winter – Ariana Grande

Snow in California – Ariana Grande

 

Ønsker dere en riktig fin jul og bruk tiden med familien! Prøv å få mandelen i kveld, det skal jeg hehe. Har også laget en liste med flere julesanger, og kommer til å adde flere til etter hvert! Dere finner den her

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg