Mine favoritt produkter til ansiktsminke!

Jeg har lenge innterissert meg for sminke, og jeg har funnet noen produkter jeg virkelig liker, og vil tipse de til dere! Jeg bruker også produkter som passer en student sin pengebok. Produktene er ikke dyre, og holder lenge.

Denne primeren har virkelig gjort sminken min til noe annet. Den er gele aktig og blir “klissete” på huden, men det gjør også at sminken setter seg mye bedre, for det er liksom noe som tar tak. Har prøvd primer som er som silikon der det bare blir helt glatt på huden, sminker faller bare av… Men denne! Det er mye oppi for prisen også, så den varer lenge. Den er også drøy i bruk, så du trenger ikke å brukte mye på en gang. Selv like jeg å påføre den med en kost, fordi den er klissete. Dere finner den her

Denne highlighten! Den har jeg faktisk brukt i 2 år nå, for jeg fikk den i en kalender, og den er enda like bra! (vet at det kanskje ikke er så bra for huden). Den gir meg en så fin glød! Den er også gull i fargen, og blender seg naturlig inn med resten av sminken, og ikke blir sånn “boom” hahah. Fant dessverre ikke akkurat denne, men en veldig lik. Dere finner den her her

Jeg er utrolig glad i dekk, fordi jeg har en veldig ujevn hudtone og urenheter. Så denne foundationen har jeg elsket i flere år. Tror jeg begynte å bruke den i 8-9 klasse? Så den har vært med meg lenge. Jeg bruker nå fargen 02 fordi jeg bruker selvbruning. Nå jeg ikke brukte selvbruning brukte jeg 0A1 som er den lyseste. Den er heller ikke noe særlig dyr, så anbefaler virkelig å bruke den! Det går an å bygge opp dekket om man føler for det, det kan jeg gjøre selv over urenheter om det trengst. Jeg har normal hud, med bare noen urenheter. Dere finner den her

Som jeg sa: jeg er glass i dekk. Så dette powder foundationen har reddet meg flere ganger. Det holder også lenge, og får mattet ned hele sminken. Det som er et stort pluss med denne, er at det er helt fantastik alene da den gir mye dekk selv, og bruker ofte bare denne om sommeren. Er det så at sminken har falt litt av (som f.eks etter trening pga svette) er det bare å gå over litt med denne, og så er det helt usynlig at noe av sminken hadde blitt borte. Jeg bruker fargen HONEY pga selvbruning, før brukte jeg fargen MARSHMELLOW. Dere finner den her

Håper noen fikk lyst til å prøve ut noen av disse, noe jeg anbefaler!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg