Mine favoritt antrekk denne uken

God søndag! Tenkte kanskje at det er litt Spennede og se tilbake på antrekk jeg har hatt denne uken og velge 2-3 antrekk som ble en favoritt! Her er for denne uken:

Likte dette, da det litt mer pyntet enn “normalt” nå som det er vinter. Folk går som ofte med bukse og en genser, helst enn ullgenser. Liker også skjøret så godt! Det er så søtt og litt formelt på samme tid, og et pluss at jeg fikk høre at det var fint på praksisen <3

Dette! Det er kanskje litt kjedelig, men litt mer en vanlig siden jeg brukte en topp og cardigen og ikke bare en grønn genser. Topper er utrolig fin i seg selv! Det er ikke ofte jeg finner t-shorter som jeg liker så godt som denne! Var også heldig den dagen jeg brukte cardigan fordi det var iskaldt! Var på praksis og blitt fort kaldt når det kommer mange kunder ut og inn etterhverandre med lite mellomrom. Så den varmer godt!

Hva er deres favoritt plagg?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg