Liten mor og datter tur til otta

I går spurte mamma meg helt ute av det blå om vi skulle reise til Otta i dag, siden hun skulle se på noe der. Jeg sa selvfølgelig ja til det!

Vi reiste i 12 tiden og ble der bare i 3 timer. Men vi tok oss god tid i butikker og mamma fant det hun skulle ha. Begge fant litt andre ting også. Så snill mamma er så kjøpte hun noen nye vintersko til meg! Vi gikk forbi en butikk og de hadde noen på tilbud for 499kr og de var syyykt fine haha. Jeg er ikke den som er så opphengt i sko, men liker jeg noen så blir jeg forelska i dem.

Buster var også med, men han satt i igjen i bilen. (det er ikke kjempe varmt og vinduene var oppe og han legger seg bare til å sove). Mamma gikk ut til bilen først og tok med Buster ut så når jeg kom ut til bilen kom de litt etter og buster var så glad at han skulle absolutt oppi fanget med våte labber… bli litt våt kan man si. Men man må bare elske Buster likevel.

Vi var også å spiste kake, kan ikke huske sist gang jeg spiste napoleonskake. Er også lenge siden jeg har vært på Otta generelt, tror jeg ikke har vært der siden jeg gikk på første året på vgs.

Resten av dagen skal jeg slappe litt av. Skal også ta en liten løpe tur med Buster. Er kjempe fint vær her også så det passer perfekt.

Hva skal du gjøre resten av dagen?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg