Jeg har det helt supert!

Februar var ikke helt min måned… masse stress, ensomhet, tanker, bekymringer og til slutt breakup. Meeen nå har jeg lagt det bak meg!

Jeg skjønner at dere synes det er utrolig rart at jeg har det så bra bare etter et par dager, meeeen nå sa jeg ikke noe til dere før selve dagen brudde skjedde. Jeg gikk rundt med mye tanker og bekymringer mist i 3 uker, og gråt en uke sammen med det. Derfor kan det virke så “fort”, men det er mye mer bak skjermen som skjer. Jeg er ærlig med dere, men noen ganger det faktisk bedre å holde det skjult og heller fortelle det senere, for det er det beste for dem det gjelder ellers blir det bare mer styr med rykter, meninger osv.

Menmen den tiden er over, det kapitelet i livet var kort, men det var også godt. Nå tenker jeg bare mye på tiden som kommer! Hva vil jeg i nær framtid? Hva vil jeg oppnå? Hva skal jeg bruke tiden min på? Hva vil skje? Det er mange spørsmål! Stresser ikke med å finne de ut, for jeg skal gjøre som før: ta dag for dag. Jeg vil tenkte på meg selv og jobbe med det jeg vil og være med de jeg vil.

Har det uansett veldig greit for tiden, jeg snakker mye med venner jeg har fått via snap <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg