Jeg er i en sånn periode

Jeg har hatt en liten periode nå der jeg har vært helt nede. Nå har jeg flyttet hjem igjen om det kjennes allerde mye bedre. Men når jeg har sånne perioder tar jeg ofte dårlige valg, og denne gangen var det å farge håret som jeg angrer så sykt mye på, men det skal vi ikke snakke om her i dag…

Jeg var alene en stund på hybelen og nesten ingen muligheter til å reise ned til byen eller noe og da ble jeg ganske så isolert. Det går jo på psyken min. Når jeg er i sånne perioder tenker jeg nesten bare negativt og vil ikke noe. jeg føler at ingen egentlig er glad i meg, selv om jeg vet at noen er det. Jeg er en person som liker å bruke tid med andre, men også ha tid til meg selv. Begge dele kan bli for mye, men også alt for lite. Ikke så veldig lett å balansere det på hybelen. Her hjemme derimot, kan jeg bare gå på rommet når jeg trenger å være for meg selv eller være sammen med familien når jeg vil det.

Tror jeg ikke har nevnt dette før her, men jeg sliter også med å stole på folk, og det kjenner jeg ganger. Jeg tenker så mye på alt og ingenting at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Nå vil jeg bare få fikset håre og komme meg ned til Sørlandet. Vi reiser mandag, så dere kan tro hvor mye jeg gleder meg. Blir ikke noe bilde her på bloggen nå dessverre da jeg hater håre mitt og vil helst skjule det så mye som mulig.

Jeg har alltid sagt jeg skal være ærlig og åpen og det holder jeg. men da håper jeg også at dere kan gi forståelse.

1 kommentar
    1. Veldig fint det du skriver Elisabeth, og helt typisk at det går ut over håret når en er nede, enten sjølklipp / skamklipp eller farging 💇🏼‍♀️💆🏼‍♀️💇 heldigvis vokser det ut og farge kan endres 👍😁😍
      God sommer og god tur til Sørlandet ☀️☀️☀️ Nyt finværet 🤗☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg