Ikke så gode dager, men gledes til sommer

Jeg har ikke vært aktiv her i det siste, rett og slett fordi jeg måtte ha tid for meg selv: noe som er helt greit!

Humøret er ikke helt på topp for tiden, og det er lenge siden jeg har hatt det sånn og dermed bare gjør det vanskeligere for meg. Men i går reiste jeg hjem igjen hehe, 3 helga jeg er hjemme på rad og neste uke får vi vinterferie! Tiden går fort <3 Så  nå skal jeg bare kose meg hjemme med mamma og Buster. Planlegge litt til neste uke, for neste uke vil jeg få gjort ting. Denne uken her har jeg trent veldig lite.. så neste uke skal jeg være på trening fra mandag-torsdag. I morgen reiser jeg også litt tidlig.. så kanskje jeg rekker å trene litt da også? Hadde egentlig vært godt.

I tankene mine tenker jeg utrolig mye, men ting jeg tenker på mest er at jeg gleder meg så til sommeren! Helst å reise ned til sørlandet, for det finnes ikke finere sted! Pluss der har jeg familien min, så det blir liksom som å reise “hjem”. Men den dagen kommer den også, nå er det bare å vente til snøen blir borte, og det tror jeg ikke er lenge til! Spådd varme hver dag framover, og neste måned er jo Mars som er vårmåned! herregud, plutselig er sommeren her! Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg