I morgen skal jeg….

Endelig hjem en tur! Tenk at det allerede gått en måned på skolen… og jeg har ikke vært hjemme en enste tur så det kan dere tenke at jeg gleder meg masse til.

Jeg trives godt her i Lillehammer, men savner å bo hjemme haha. Det er litt forskjell å gå fra å bo i et hus til å ha alt på et rom. Også savner jeg selvfølgelig Buster kjempe mye og jeg gleder meg så mye å se han igjen.

Helt ærlig, så savner jeg å ha dyr rundt meg mest. Kjenner faktisk det at jeg savner den gleden man får av den lille pelsdotten. Men, må på skolen først så skal jeg sitte på med boren min oppover igjen, heldigvis! Var veldig stressa om han kom til kjøre gjennom her (han er lastebilsjåfør) for da måtte jeg ha tatt tog. Er ikke så stor fan av offentlig transport, men jeg klarer det jo. Men jeg tar heller å takker ja til gratis skyss som også er myyyee mer behageligere siden jeg ikke stresser da.

Men herregud! Jeg har sagt jeg skal gjøre noe i helga og jeg gruer meg kjempe mye. Jeg skal øvelsekjøre! Dere som har fulgt lenge med vet at jeg ikke har gjort det før. Jeg har ikke følt meg helt klar for å ta lappen, men plutselig nå begynner jeg å føle meg litt mer gira. Så dette året skal jeg også fokusere på det.

Tror det har noe med at jeg har innsett mer det at jeg faktisk blir 18 i år, og en ny periode av livet mitt begynner. At jeg får et helt annet ansvar osv. Jeg har gruet meg til å bli 18, men det har blitt litt mindre av det. Selvom jeg gjerne kunne vært et barn litt lenger. Men å slippe å måtte ha noen over 18 for å gjøre det og det kommer til å bli digg å slippe. Jeg er også litt heldig som gikk et vg1 ekstra siden jeg er 18 nå i russetiden, så jeg kan bli med på landstreffet og det kommer til å bli gøy!

Så kanskje jeg har vokst litt mer enn det jeg pleier det siste, om det ga mening? hehe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg