I dag er det….

Som alle andre torsdager så tilbringer jeg starten med å sitte på skole til kl 09:30. Men i dag er litt mer spennende enn andre, fordi i dag er det bursdagen min! I dag fyller jeg endelig 17 år!

Planen i dag er å bli ferdig på skolen, dra på Mcdonals med noen venner for å ferie og reise hjem igjen og ferie litt mer med Ole Marius. Kommer til å vise alle gaver jeg fikk til bursdagen min i en YouTube video som jeg gjorde i fjor! Har allerede fått gaven min fra Ole Marius, har avslørt den på snap (makeupvlog02) siden jeg ble så glad! Nå tror jeg skal runde av og finne noe annet å drive med, kanskje finne på ider til videoer eller blogginnlegg? Jeg får se hva jeg finner på!

 

Hehe, øredobbene dere ser fikk jeg som en tidlig gave fra Ole Marius også, så fine!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg