Hvor er jeg om 5 år?

Jeg er enda bare 17 år, men om 5 år fyller jeg 23 år! Jeg har jo mine drømmer… Jeg tror ikke jeg har fylt alle allerde da, men jeg håper jeg er på god vei.

Familie og bosted:

Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha barn tidlig, og har jeg fått livet på plass om 5 år kan det hende jeg faktisk har begynt å tenkt på det litt mer. Jeg håper også at jeg har funnet meg en leilighet eller hus jeg trives i, men hvor vet jeg faktisk ikke. Jeg trives godt i Lillehammer, men savner Sørlandet hver dag og ønsker egentlig å flytte ned dit… Men ting kan jo skje som gjør at jeg ikke gjør det. Hadde jeg vært i samme situasjon som jeg er i nå om noen år, hadde det vært stor sjanse at jeg hadde sakt hade til Gudbrandsdalen for godt.

Reiser:

Jeg har alltid drømt om å reise… Roma, Paris, Hellas, London osv. Jeg er så utrolig eventyr lysten og jeg håper at de neste 5 årene har jeg reist minst et sted jeg har drømt om. Det aller beste hadde vært å reist med noen som gjør meg glad og er glad i. Jeg krysser fingrene, jeg skal virkelig jobbe for denne drømmen.

Jobb:

Om 5 år må jeg være ferdig med den utdanningen jeg driver med nå, har igjen dette skoleåret også 2 år i lærling. Forhåndsvits har jeg fast jobb og trives der.

Sosiale medier:

Krysser fingrene for at jeg ikke har gitt opp denne drømmen. At jeg har kommet meg et godt stykke opp, og at jeg er stolt over det jeg har gjort til da. Jeg er stolt allerede over hvor langt jeg har kommet. Jeg driter i hva folk sier om hobbyen min.

Livet generelt:

Jeg håper at humøret mitt, tankene mine, selvtilliten min har blitt bedre. At jeg ha noe glede meg til, at jeg kan smile et ekte smil hver dag. At jeg har de rette folkene i livet. Jeg vet at desperasjon og alt det er ikke noe man vokser seg av, men at jeg er nærmere i å vinne kampen. Jeg er bare 17 og er allerede lei av denne følelsen, men jeg gir ikke så lett opp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg