Hva betydde egentlig denne sminkelooken?

For litt siden lagde jeg en sminkelook. Jeg la bilde ut på instagram og skrev under “what I feel and what people see”. I dette innlegget vil jeg forklare bakgrunnen til den looken,

På ene siden (venstre) ser jeg ganske så sliten ut, og litt banka opp. Dette er selvfølgelig sminke det også. Den siden viser hvordan jeg føler meg psykisk. De som har lest bloggen min en stund vet det meste jeg har vært igjennom. Man føler seg rett og slett slått ned.

Den andre siden (høyre) er det da folk ser. Det er ikke så lett å se hvordan et menneske egentlig har det, og det ville jeg komme frem til med denne looken.

Men for å få litt positivt inn i dette innelgget så har jeg det ganske bra nå for tider, bakgrunnen er der, men det er den som gjør meg til den jeg er i dag. Jeg er stolt over at jeg er meg og det jeg har fått til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg