Høstferie!

Nå er det allerede Oktober og høstferie. Som jeg sier nesten hele tiden: tiden går så utrolig fort.

Jeg reiste hjem i går. Tok toget som gikk 21 til Otta og ble henta der av mamma og Buster. Tror hele stasjon kunne høre gleda mi med å se de igjen. Kjente hele gleden bare spre seg i kroppen, haha! Skal vertfall nyte tiden her hjemme og slappe av max.

Dette er også bare andre gangen jeg er hjemme siden jeg flytta ned til Lillehammer. Sist gang jeg var hjemme var det bare en helg og det gikk så utrolig fort og fikk liksom aldri slappet helt av, men nå har jeg en uke på meg. Har heller ingen store planer for ferien, skal farge håret fredag. Tenker uansett å øvelseskjøre en del så jeg kan begynne med kjøretimer. Tenker at jeg skal prøve å få tatt alt det jeg må, men selvfølgelig ikke for raskt.

Det første jeg gjorde når jeg sto opp i dag var å hoppe inn i dusjen. Jeg savner så utrolig dusjen her hjemme at dere aner ikke! Også er planen å kjøre en sminkefri ferie sånn at huden min får en pause fra sminke, bruker jo ganske mye til vanlig  så det kan være greit. Meg og Buster blir også litt hjemme alene til uken siden mamma jobber, som egentlig ikke gjør meg så utrolig mye. Er bare glad for at jeg er hjemme med Buster så slipper han å være alene. Er alene i kveld også så jeg skal prøve å gjøre kvelden så fin som mulig for meg og Buster. Tenker å spise mye godt og sette på en film.

Hva skal dere i ferien?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg