Gledes til sommer

I går var rett og slett en drit dag, ingenting gikk som det skulle og alt ble bare feil. I dag har vært en mye bedre i dag, Jeg satte meg ned og sminket meg fordi jeg hadde lyst. Jeg prøvde også et nytt spill! Spillet heter Ring Fit. Altså et spill som hjelper deg å trene! Det var kjempe gøy, og jeg skjente fort at jeg ble sliten, anbefaler det virkelig! Sitter med selv bruning nå og er klar for å bli brun, hehe. Jeg er ikke så glad for å være så blek som jeg egentlig er. Foundationen jeg bruker er jo et hakk for mørkt, og det er den lyseste fargen!  Jeg elsker det foudationet så jeg bare tar på litt selv bruning, tihi.

 

Gleder meg mer og mer til sommeren, og kjenner gleden kommer frem når sola stiger opp hver dag. Nå mangler bare varmen, blomster, fuglesanger og alt det. Ja, jeg er et sommermenneske. Det jeg hater med vinteren, er at alt blir så mye værre. Jeg sliter med å finne klær som jeg skal ha på meg, det er kaldt så er bare vondt å vente på bussen og isen da… Redd for å falle å slå baken av seg hele tiden. Nei uff, nå er snart den perioden over! Hehe, nå fikk jeg til å gjøre at vinteren er helt katastrofe, men det er den ikke er også mye bra! Men akkurat denne tiden så er det ikke så mye bra, skjønner dere? Hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg