Første skoledag

I går var det min første skoledag etter sommeren. Litt rart å komme tilbake til hverdagen, men det blir jeg fort vandt til. Jeg var veldig nervøs for å møte nye folk osv. Det jeg var mest nervøs for var å vite hvilken klasse jeg skulle gå i. Jeg går på design, og den klassen blir delt opp i A og B. Jeg var veldig redd for at jeg måtte gå i klasse uten Olea og Ole Marius. Læreren ropte opp demmes navn og da tenkte jeg med en gang “okey, nå blir jeg alene”, men læreren sa mitt navn også! Jeg bare lyste opp og smilte og sprang til dem. Det redda hele året! Er ennå så utrolig glad for det. Nå må jeg bare bli kjent med de andre. Jeg synes det er så vanskelig å bli kjent med nye folk, men nå er jeg veldig sjenert, men det er jeg sikkert ikke alene om. Jeg kan vertfall si at alle i klassen virker kjempe hyggelige og at jeg vil trives.

I dag var andre dagen, og det gikk like fint. Den forskjellen jeg kjenner veldig på er at vi begynner kl 08 istdenfor 09. Så det blir en time ekstra før mat siden det er samme tid. Vi blir ferdige en time tidligere da, som er jo selvfølgelig godt. Men vi er ikke heeelt inne i tidene osv. Vi er jo vandt med helt andre faste tider. Jeg skal være ærlig å si at jeg står der bare som et spørsmåltegn, haha! Skolen er så utrolig stor og jeg vet så vidt hvor inngangen er!

Jeg gleder meg til å bli kjent med de andre, og jeg har så utrolig stor tro på at dette året vil bli et bra år. Ønsk meg lykke til videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg