Flere vlogger? (ny video!)

Her om dagen beste jeg meg for at jeg skulle vlogge. Jeg har blitt spurt flere ganger om jeg kan gjøre det, og jeg har lovd dere det så nå kommer det vlogger!

Denne vloggen er kanskje ikke den mest spennende, men den viser hva jeg gjør på en vanlig dag hos meg. Jeg gjorde to do listen min som jeg gjør et par ganger i uka så er litt mer enn en vanlig dag. Jeg håper dere liker vloggen og gjerne si noe jeg kan gjøre i en vlogg for at det skal bli mer gøy å se på!

Vil dere ha fler vlogger?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg