Enkle og kule antrekk med skjørt!

I går viste jeg dere noen av mine favoritt kjoler, og i dag vil jeg gi dere noen enkle antrekk med skjørt som er drit kule! Man må ikke bruke masse penger på dyre klær for å klare å kle seg kult. Så her er det litt inspirasjon! Skal gi dere enda mer inspirasjon når jeg har fått alle klærne mine hjem fra hybelen, så er bare å glede seg!

Tipset for dette innlegget: Svart kan kombineres med nesten alt, og med neon farger stråler det bare! Sier det igjen her, neon farger er en trend i år!

Jeg elsker dette skjørtet! Skjøret gjør hele antrekket noe for seg selv. Skjørtet kjøpte jeg på Nelly for 68kr! De var dessverre utsolgt for akkurat dette, men jeg fant denne: HER

Dette skjøret er et av mine favoritter, og har brukt så utrolig mye. Det selges ennå på hm! Dere finner det HER

Disse brillene kjøpte jeg på wish! haha, de passer perfekt for å få et antrekk bedre!

Jeg håper dere fant litt inspirasjon!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg