Endelig kan jeg tenke på meg

Jeg har ikke skrevet noe her på 4 dager, men det er ikke fordi jeg ikke har det bra fordi det har jeg! Jeg har bare hatt lite inspirasjon og på hybelen er ikke mitt favoritt sted å ta bilde akkurat. Men jeg skal prøve å gjøre det beste ut av det!

Nå er det også mindre enn en måned igjen til sommeren og dere kan gjette om jeg gleder meg. Synes også det er veldig rart at det har gått så fort, føler at jeg enda er en helt nye elev.  I de siste dagene så har jeg vært på visninger på hybel uten hel, men vi forsetter å lete enda mer! Jeg håper at jeg finner noe som er sentralt sånn at jeg ikke føler meg så innestengt og heller kan gå ut til byen. Nå er ikke jeg en fest person, men at jeg kan være med venner lenger på kvelden eller bare gå en tur i byen når det er rolig. Altså, så fint!

I de siste dagene har jeg egentlig hatt det veldig greit. Etter jeg ble singel klarer jeg å fokusere mer på meg selv og gjøre det jeg vil uten å måtte passe på noen andre samtidig. Vet også at nå til sommeren så kommer jeg til å gjøre mye mer innsats her på bloggen. Nå skal jeg også ned til sørlandet på førsten og da vil jeg også bruke tid til familien min, men jeg glemmer ikke dere! Jeg håper jeg får kjøpt meg et kamerastativ til da, for da kan jeg ta bilder mye lettere! Kommer helt sikkert til å vise dere mange bildedryss fra der etterhvert fordi det er så fint der nede!

Skal ikke utelukke det at jeg også har vært veldig stressa i det siste, det har vært noe styr med noen. Men jeg kan endelig si at jeg er glad. Jeg føler meg fri og endelig tenke på meg. Jeg er en person som gjerne setter andre foran meg, og det er ikke like bra hele tiden. Så nå har jeg bestemt meg at nå SKAL jeg bruke tid på meg selv, og gjøre det jeg vil.

Håper dere har hatt det fint de siste dagene og kommer til å gjøre de fremover også, og husk (hvis du går på skole) så er det bare mindre enn en måned til sommerferie, men uansett kommer jo sommeren for alle. Masse klem fra meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg