En stund til ble til i dag

I dag har jeg gjort noe jeg ikke trodde kom til å gjøre på en stund, altså kjøpe en ny telefon!

Min gamle (Iphone 8) begynte å si takk for seg. Den funket ikke helt som den skal, og jeg følte at jeg måtte ha noe større.Begynte å slite med å skrive på den, hvorfor vet jeg ikke. Så nå kjøpte jeg meg en Iphone 11. Denne har mye bedre kamera enn den gamle og det er jeg så utrolig glad for. Da trenger jeg ikke å være så avhenting av kamera. Selvom jeg kommer til å bruke kamera mest.

Hvor søt er ikke den bakgrunnen?! Uansett så har jeg ikke drevet så mye på den enda så jeg tørr ikke å si for mye, men til nå er jeg veldig fornøyd. Så i dag har vært en bra dag for meg, og håper andre også har hatt en bra. Håper det går bra med alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg