Dette skjer i helga! (og bursdagen min)

Herreguuuud bare noen få timer igjen til jeg reiser hjem! Klarer virkelig ikke å tenke på noe annet enn hvor mye jeg gleder meg til denne helga. Var det første jeg tenkte på når jeg våkna!

Vi får også fri i morgen (fredag) og da reiser jeg hjem i dag. Sitter å teller minuttene her heheh… Skal møte Simen på toget og han skal også være med meg hele helga. Setter stor pris på det <3 Pappa henter oss på Otta med lille Buster! Bare å se dem igjen kommer til å gjøre dagen min så utrolig bra. Når vi er hjemme skal vi lage noe digg mat, siden jeg ikke har fått spise sånn kjempe mye i de siste dagene (pga forstoppelsen). Mamma jobber så hun kommer ikke hjem før kl 23, menmen. Vi kan vertall holde buster med selsap så slipper han å være alene.

Fredag begynner dagen litt kjipt med å reise til doktoren, men jeg må skjekke meg på nytt med magen for det er ikke helt bra det her. Både jeg og mamma har en dårlig magefølelse… for meg er bokstaveligtalt også haha. Men det blir sikkert mye kos på fredag også og vi finner helt sikkert på noe gøy. Jeg og simen tenker kaaanskje å reise til bakeriet da!

Lørdag er det bursdagen min! Da blir jeg hele 18 år og det er så sinnsykt rart å tenke på.. jeg blir jo myndig! Vet ikke om jeg er helt klar for det, men det får bare gå. Gleder meg uansett utrolig mye til selve dagen, kommer til å bli så koselig. Er også et par år siden jeg hadde noe planlagt og noen andre å være med enn bare familien min. Tanker er vertfall å spise kyllingtaco og bake oreokake.

Det skal skal skjer mer også, men det vil jeg heller dele senere! Skal gi dere en hel oppsummering av helga når jeg er tilbake på hybelen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg