Dette motiverer meg til å trene!

Som dere vet, har jeg begynt å trent. Har vel gjort det snart i en måned? Vet det er mange som også vil begynne å trene, men sliter med å finne motivasjon. Så her er det som motiverer meg!

  • Det hjelper psykisk: Selvtilliten blir så mye bedre, og du blir mer selvsikker!
  • Når du får resultater: Følelsen når du klarer å løfte tyngre eller løpe lengre… herlig følelse! Og det er det som får deg til å føle deg mer selvsikker og selvtilliten øker!
  • Det er lette å sovne: Når kroppen får kjørt seg om dagen, er den helt utslitt og du sover fort, og du sover godt!
  • Mål: Sett noen mål du vil oppnå, og bygg på fra der!
  • Hverdag: jeg selv har merket at jeg får mer energi av å trene (også fordi jeg spiser sundt) og det er så godt! Før holdt jeg på å sone hver gang etter jeg hadde vært på skolen og var slapp resten av dagen.. det er jeg ikke nå lenger!

Jeg har kanskje ikke trent så lange, men jeg har allerde fått resulater. Ikke som er så veldig synlige, men de er likevel fysiske. Jeg har klart å løftet tyngre, og løpe lengre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg