Dette kan du finne på i korona tider!

I disse tindene her så er det ikke så mye å gjøre. Og man sitter som regel og bare ser på film eller serie hele dagen. Så jeg tenkte å komme med noen ting det går an å gjøre!

Prøv deg på en sminkelook- Dette kan ta flere timer hvis du skal lage en kreativ look. Eller bare øve deg på øyeskygge, bare lek med sminke!

Bak noe- Når jeg var på hybelen kjedet jeg meg ofte, så jeg begynte å bake litt for å få tiden til å gå. Og et pluss er jo at du får noe godt å spise. Å bake er noe man kan gjøre uansett, jeg er ikke flink til å bake så jeg tror alle klarer det om de bare vil!

Tegne- Du kan tegne med frie hender eller bare fargelege en tegnebok. Man blir aldri for gammel og tiden kan gå fort! Pluss at tegning kan hjelpe mot stress.

Gå tur- Vi har heldigvis lov til å gå tur. Ut å få noe frisk luft! Dagene blir bare tilbringt inne, så å komme ut hjelper psykisk og fysisk!

Tren- Tiden går fort og du føler deg ekstra stolt over deg selv. Det finnes mange fine videoer på youtube/instagram/tiktok på mange fine øvelse som man kan gjøre hjemme!

Hjemme spa- Ta å gi litt tid til deg selv. Ansiktmaske, fotmasja, god og land dusj. Listen er lang. Det er kjempe viktig til å ta tid til seg selv!

Lek med dyrene dine- Om du har noen dyr sier de ikke nei takk til å få oppmerskomhet. Kanskje lære de noen nye triks?

Spill- Man kan spille alt mulig, få med deg familien og ha en kjempe fin kveld sammen med dem!

Tiktok dans- Lær deg en tiktok dans og legg den ut. Få med familien på det også? haha!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg