Blogging, sommer osv.

Hei alle, er utrolig mye av og på med blogging for dagen.. Men det som er at jeg vil jo skrive til dere! Ser at det er flere enn det jeg tror som klikker seg inn på blogginnleggene jeg har lagd i den siste perioden, og det gjør meg så glad!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Men det er så mye av og på alt i det siste, noen dager har jeg det kjempe bra og som sånn nå har jeg ikke hatt det noe særlig bra på en ukes tid.. Men mye har med skolen å gjøre, tror jeg. Drama, tanker, skolelei osv.. Det er uansett bare 6 uker igjen! Akkurat nå har det ikke skjedd sånn kjempe mye.. Eneste jeg gjør enda som jeg har sagt tidligere: skole, trening og sitte hjemme, men jeg har en russetid i vente, så kanskje jeg kan klare å oppdatere mer rundt det? Det kommer uansett til å gå utrolig fort, og plutselig er sommeren her. Skal også prøve å legge litt planer i sommer, så den blir litt mer intersang enn sommeren i fjor.. Da var jeg på Sørlandet i 3 uker, og resten av tiden satt jeg inne på rommet mitt i Lom eller bare satt ute i hagen.

Denne sommeren blir også min siste sommer jeg får lang sommerferie. Når jeg begynner som lærling er ikke helt bestemt enda, men det jobbes med! Uansett, skal jeg selvfølgelig ned til Sørlandet igjen til sommeren. I 2-3 uker, jeg har ikke bestemt meg helt enda, det kommet helt an på andre planer jeg legger.

uansett tilbake til bloggingen, jeg har jo nå bare på skole uten praksis. Jeg vil så gjerne legge ut outfit bilder, men igjen føler jeg det kan bli kjedelig for dere i legden? Om jeg heller bare skal legge ut når jeg føler at outfiten er drit bra og ikke bare når jeg bruker noe jeg selv egentlig ikke er så fornøyd med. Går jo dager jeg bruker det samme, eller ikke orker å bruke noe som ikke er så behagelig på osv, ja dere skjønner håper jeg.

Vi får se hvordan det blir framover, for jeg elsker enda å skrive hehe. LOVE U <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg