Blir man mer kjent av å ha hatere?

Dette ble et sort tema på snapchat for noen måneder tilbake, da jeg fikk vite gjennom yolo at folk gjorde narr av meg på store plasser, som en skole. Folk begynte å send e inn “Du tror du blir noe” “du tror du er så stor” osv. Men.. også “du blir ikke kjendis av å ha hatere” gjør jeg ikke?

Sitter folk å gjør narr av en youtube video av meg: jeg får flere seertall. Folk som følger meg på snap bare for å gjøre narr: flere seertall. Folk som baksnakker meg, da blir folk interesserte og tenker “hvem er dette egentlig tro?” og begynner å følge meg for å finne ut av det. Det kan jeg bekrefte har skjedd også, folk har sagt til meg at de har hørt ande baksnakke meg og ville finne ut selv hvem jeg var og da har kommet til meg og sagt at alt det de har hørt om meg ikke stemmer. Så takk baksnakkere <3

Så ja, man blir mer kjent av å ha hatere. Jeg tenker bare: tenk å bruke tiden sin på meg, og faktisk snakke om meg, fordi det er vist ikke noe annet å finne på eller snakke om, how sweet!

Jeg er fra en liten plass, og her er det ikke noe godt miljø. Jeg har også gått på skole der det er værre: otta. Får kanskje ikke så mye fans, men jeg stiger i seertall uansett, og lesertall her på bloggen. Jeg tar kanskje mye opp når det kommer til det med at jeg får mye hat, men dere kjenner meg: jeg sier ifra og slår tilbake.

Sier det igjen: i love you haters <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg