Begynne å glede seg til jul?

Nå er det høstferie, og jeg synes tiden går utrolig fort. Vi har allerde hatt 6 uker på skolen. Jeg har egentlig ikke tenkt å gjøre mye enn å bare nyte litt fri. I morgen skal jeg reise hjem i noen dager, men skjenner jeg ikke gleder meg til å være borte fra Ole Marius, men sånn er det bare. Men det jeg gleder meg til er å treffe alle hjemme igjen! Spurte mamma i går om hun ville lage risgrøt til jeg kom hjem, haha! Har hatt lyst på det i flere dager nå.

Det typiske meg er at jeg allerede har begynt å glede meg litt for mye til jul, hehe! jeg har begynt å planlegge litt hvor mye jeg skal bruke på gaver osv, siden jeg ikke har så mye penger. Jeg har jo bursdag i november som kommer til å få litt penger, men er litt lei å bruke bursdags penger på julegaver nå.. Så nå blir det sparing!

Jeg skal vertfall prøve å ikke snakke om så mye jul her, for det vil bare folk bli lei av til julen faktisk kommer, jeg håper dere får en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg