Antrekk til jul og nyttår!

I vår familie har vi alltid pyntet oss til jul og nytt år, og jeg skal være ærlig: jeg har alltid pyntet meg mye siden jeg var liten haha. I år tenkte jeg å ro ned et par hakk til julaften, men å ta på meg en så fin kjole til nyttår!

Juleaften: Går for et enkelt, men søtt antrekk! Skjørter er fra HM og toppen kjøpte jeg for et par år siden hehe… Beltet er også fra new yorker!

Skjørt: HER

Nyttår: Jeg fant denne kjolen på tilbud (dessverre ikke nå lenger) og ble helt forelska. Jeg har lenge ønsket meg en sånn kjole bare for å ta bilder i heh, fordi synes de er så fine! Denne finnes også i hvit og er knytting bak. Jeg har i str S, og er i silke.

Kjole: HER

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg