5 typiske ting som jeg gjør

Snakke med Buster- Når jeg er hjemme hos mamma snakker så mye med Buster! om alt og ingenting. Han er veldig glad i oppmerksomhet og hvis jeg snakker om noe han forstår og jeg vet han blir glad for det blir han kjempe glad og det gjør meg også glad automatisk! Jeg er ganske sikker på de som har dyr snakker til de, altså de er de beste som man kan snakke til.

Bytter automatisk til sørlending- Dette spør helt på hvem jeg snakker til. Når jeg kommer hjem eller er med familien min på Sørlandet bytter jeg automatisk til sørlending. Jeg får ofte høre at de ikke skjønte noe første gangen de kom hjem til meg fordi jeg snakket “så rart” til mamma og Buster, haha! Ole Marius snakker jeg også sørlending til (noen ganger) rett og slett fordi han var her så lenge at det ble bare en vane. Men spør meg om jeg kan si noe på sørlending på skolen f.eks så klarer jeg det ikke! Det er kjempe rart.

Snakke med meg selv- Dette er en grunn til jeg visste at youtube ikke ville bli noe problem. Jeg snakker med meg selv hele tiden, jeg lagde ofte “videoer” på badet, med sminkebordet og ja overalt!

Tidlig ute- Jeg har vært en person som hater å komme for sent, men jeg har gjort det noen ganger og da er dagen ødelagt! Det er ikke noen dårlig egenskap å ville komme tidlig da!

Plutselig er jeg 5 år- haha, når jeg er 100% komfortabel med en person oppfører jeg meg som en 5 åring. jeg kan plutselig begynne å danse på gulvet, si noe rart osv. Mamma er ofte vitne til det! jeg har alltid vært en barnslig person, og noen ganger må det bare ut også. Synes å være barnslig bare er bra. Orker ikke folk som bare skal være seriøse hele tiden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg